Flower fairies

När jag var liten hade mormor en stuga på landet med småblommiga tapeter och på en vägg hängde 3 affisher som jag tyckte jättemycket om. Det var tre sk flower fairies av Cicely Mary Barker, jag hade ingen aning om att det fanns en officiell hemsida och tusen olika fairys. I alla fall så var det de här tre affisherna som satt på väggen:

Wild cherry fairy

Blackthorn fairy

Apple blossom fairy

Nu har jag fått ta över mormors stuga (eller "Marias stuga" som den kallas eftersom min moster bodde där)
tapetserat om och affisherna är borta sedan länge. Jag måste se till att köpa nya helt enkelt, de är ju så härliga att titta på.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, nostalgi! =)

2009-05-15 @ 11:59:50
Postat av: Moster

Hej på dig!

Kul att du hittade en sida med mina favoriter....Ville bara säga att jag köpte dom affischerna till stugan en gång i tiden...Kul att vi har samma smak, men det visste vi ju redan...

Kram från moster

ps Var är dom förresten?? Slängda??

2009-05-17 @ 13:19:15
Postat av: hanna

Åh, vi hade också den i mitten och en annan. Nu har mina systerdöttrar fått dem och älskar dem. Så fina!

2009-08-02 @ 21:15:01
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0